Правила
застосування ІКТ на уроках
Інформатизація освітньої сфери є одним з найважливіших
інструментів пізнання інформаційних технологій, використання яких дає педагогу
додаткові можливості для побудови індивідуальних освітніх траєкторій учнів.
«Приведи
в моїй свідомості, всі по суті взаємопов'язані між собою предмети, до того
самого зв'язоку, в якому вони дійсно знаходяться в природі»
І.Г. Песталоцці
1. Вчитися, вчитися і ще раз вчитися!
Формування
умінь учителя самостійно і свідомо вибирати з численної кількості ІКТ ті, які
найбільш ефективно сприяють вирішенню дидактичних цілей і завдань уроку.
2. Подвійний удар ...
Будь-яка ІКТ
- наочне доповнення до змісту уроку.
3. Не розважати, а захоплювати.
Будь-який
об'єкт ІКТ повинен відповідати цілям і завданням уроку і сприяти розумінню
учнями сутності досліджуваних понять і явищ.
4. Стислість - не сестра таланту ...
ІКТ -
потужний інструмент для створення умов сприйняття і розуміння досліджуваного на
уроці, короткочасне його використання не дає потрібного ефекту.
5. Єдність у різноманітті ...
Створення
навчально-методичного комплексу ІКТ сприяє більш глибокому засвоєнню
навчального матеріалу, переходу від спільної навчально-пізнавальної діяльності
до самостійної діяльності учня.
6. Не всі яйця в одному кошику?!
Перенасичення
уроку ІКТ - шкодить не тільки здоров'ю учнів, але і їх знанням.
Комментариев нет:
Отправить комментарий