четверг, 14 января 2016 г.

Правила застосування ІКТ на уроках

Інформатизація освітньої сфери є одним з найважливіших інструментів пізнання інформаційних технологій, використання яких дає педагогу додаткові можливості для побудови індивідуальних освітніх траєкторій учнів.

«Приведи в моїй свідомості, всі по суті взаємопов'язані між собою предмети, до того самого зв'язоку, в якому вони дійсно знаходяться в природі»
                                                                                                        І.Г. Песталоцці

1. Вчитися, вчитися і ще раз вчитися!


Формування умінь учителя самостійно і свідомо вибирати з численної кількості ІКТ ті, які найбільш ефективно сприяють вирішенню дидактичних цілей і завдань уроку.

2. Подвійний удар ...

Будь-яка ІКТ - наочне доповнення до змісту уроку.

3. Не розважати, а захоплювати.

Будь-який об'єкт ІКТ повинен відповідати цілям і завданням уроку і сприяти розумінню учнями сутності досліджуваних понять і явищ.

4. Стислість - не сестра таланту ...

ІКТ - потужний інструмент для створення умов сприйняття і розуміння досліджуваного на уроці, короткочасне його використання не дає потрібного ефекту.

5. Єдність у різноманітті ...

Створення навчально-методичного комплексу ІКТ сприяє більш глибокому засвоєнню навчального матеріалу, переходу від спільної навчально-пізнавальної діяльності до самостійної діяльності учня.

6. Не всі яйця в одному кошику?!


Перенасичення уроку ІКТ - шкодить не тільки здоров'ю учнів, але і їх знанням.

Комментариев нет:

Отправить комментарий